środa, 20 stycznia 2016

#9. Pudełeczko na Dzień Babci / Grandmother's Day gift box

Witajcie serdecznie,


Jutro jeden z tych dni, kiedy nasze Babcie zostaną obdarowane życzeniami i miłymi upominkami, z okazji ich święta. U mnie na blogu nie mogło również zabraknąć prezentu związanego z tym dniem.
Jako, że moje obie babcie odeszły jakiś czas temu, to tak właściwie powoli zostało ono przeze mnie zapominane. Ale na szczęście w tym roku, postanowiłam przełamać tą dziwną sytuację i wykonać coś specjalnego. A wszystko za sprawą mojej koleżanki, która została mamą. I nie było by w tym nic zaskakującego, poza faktem, że jej mama, przemiła kobieta, z którą bardzo często się widuje została babcią. A że maluszek, jeszcze nie potrafi wyrazić wdzięczności swojej babci, ja postanowiłam go w tym wyręczyć, i tak powstał taki oto niewielki upominek:


Pudełeczko wykonane z tektury falistej. Wieczko ozdobione kwiatami z quillingu


Pani Zosia się bardzo ucieszyła z takiego prezentu (musiałam go wcześniej wręczyć, bo mieszkamy w różnych miastach i niestety nie było by możliwe, by otrzymała go w Dniu Babci ), i z tego co wiem, już zrobiła z niego użytek.

A co wy myślicie o takim prezencie dla Babci?

2 komentarze: