czwartek, 2 marca 2017

#73. Kto zgarnął kalendarz z sówką?? Wyniki

Hej mróweczki,

Nadszedł czas na ogłoszenie wyników zabawy, którą wam zaproponowałam miesiąc temu. Na wstępie, chcę wam bardzo podziękować za udział i zainteresowanie. Jest mi bardzo miło, że dołączyliście do zabawy i odwiedzaliście przy okazji mojego bloga. Wszystkie wasze komentarze zachęcały do dalszego tworzenia. Nie przedłużając... 

Do wybrania zwycięzcy użyłam standardowego generatora liczb losowych. W zabawie wzięło udział 13 osób. Kalendarz z sówką oraz garść słodkości... 

wędruje do:


Osoby, która otrzymała pod swoim komentarzem numer 2. Jest to Cytrulina :) Serdecznie Ci gratuluję oraz proszę o Twój adres do wysyłki na mikaglo@interia.pl. Paczkę wyślę w przeciągu tygodnia.

Wszystkim oraz każdemu z osobna bardzo dziękuję za udział.
Korzystając z okazji pragnę Was poinformować, że posty na tym blogu mogą pojawiać się rzadziej. Jestem teraz bardziej zajęta tworzeniem prac z origami modułowego i większość czasu poświęcam na mój pierwszy blog: mikaglo.blogspot.com. Mam jednak kilka pomysłów w zanadrzu w innych technikach rękodzieła, dlatego myślę, że tam będę je prezentować. Serdecznie Was zapraszam. 

10 komentarzy:

  1. Gratulacje i dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale się cieszę! Uwielbiam sowy i takie soczyste kolorki! Dziękuję za wspólną zabawę!

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję zwyciężczyni tak cudnego kalendarza.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny kalendarz dla fajnej dziewczyny :)
    Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje dla Cytruliny. Szczęściara z Niej!
    Trochę szkoda, że nie wylosowałaś numeru 5 :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje dla Cytrulinki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. This is a really good idea that you have going on. manufacturing
    ดูหนังเกาหลี

    OdpowiedzUsuń
  8. I very much like your pattern it's beautiful,thank for sharing good i dea !

    หนังออนไลน์

    OdpowiedzUsuń