poniedziałek, 14 listopada 2016

#56. Podkładki Hello Kitty / Hello Kitty perler beads

Hej,

Nie wiem czy kojarzycie koraliki do prasowania, pod nazwa Perler Beads. Jeśli nie to odsyłam was TUTAJ

Swego czasu uwielbiałam się nimi "bawić". Układać różne wzory czy wymyślać swoje własne. 
Niestety zapasy koralików mi się skończyły. Podjęłam więc decyzję o nie uzupełnianiu ich, ze względu na brak czasu. Jest to dość pracochłonne zajęcie. A jak dobrze wiecie, moją pierwszą pasją jest origami modułowe, tych, którzy nie widzieli jeszcze prac odsyłam do bloga.


Na szczęście mam jeszcze kilka prac z koralików, które nie ujrzały światła dziennego, więc zapraszam was do obejrzenia i komentowania. Tym razem podkładki pod kubek ze wzorem Hello Kitty.

9 komentarzy:

  1. Znamy te koraliki, te małe, kolorowe, wciągające strasznie koraliki :) he he he :)
    Podkładeczki śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj wciągają, a zwłaszcza końcowe efekty są super :)

      Usuń
  2. ależ pomysłowe, super podkładki :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Och Kochana , przez chwilę myślałam że się zgubiłam hahaha. Wygląd bloga zdecyowanie na plus :) Podkładki są rewelacyjne ! Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak Angeliko, prowadzę też drugiego bloga z różnymi technikami rękodzieła :)

      Usuń
  4. Fajne podkładki :) Nigdy nie słyszałam o takich koralikach :)
    Blog wygląda super :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne! Podkładki z tych koralików to świetny pomysł! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam podobne koraliki z Ikea.
    Nie gniewaj się ale odgapię od Ciebie te podkładki z Hello Kitty bo moja córka lubi tą bajkę.

    OdpowiedzUsuń