niedziela, 28 lutego 2016

#23. Zakładka walentynkowa quilling / Quilling bookmark amore...

Hej,

Mimo że walentynki już dawno za nami, Ja przychodzę do was z moją miłosną propozycją. Jest to zakładka do książki z elementem z quillingu. 


Zakładka dla zakochanych w odcieniach czerwieni z amorkiem, który szykuje się do wystrzelenia swej strzały miłości :)

Praca została wykonana na zabawę organizowaną, przez Lidkę z bloga Misiowy Zakątek. Moja zakładka powędrowała do pary wymiankowej.

Do kogo? Zajrzyjcie TUTAJ. Zobaczycie też, jakie ja cudo dostałam w zamian :)



3 komentarze:

  1. Zakładka jest świetna. Aż mi się przypomniała pewna walentynka, którą dostałam bardzo dawno temu. Był na niej amorek z łukiem i pisało "jeśli teraz się nie uda to poproszę Robin Hooda" :P Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń