wtorek, 8 grudnia 2015

#2. Stroik ze wstążek / christmas ribbon garland

Witajcie,

Moje nowe rękodzieło powstało na potrzeby szkolnego konkursu. Oczywiście nie mam tu na myśli mojej osoby, bo ja szkole ukończyłam ładnych parę lat temu. 


Wstążkowy stroik wykonałam na zamówienie pewnej Pani, której córka musiała zrobić dowolną pracę świąteczną na obowiązkowy klasowy konkurs. 
 Wiem co od razu pomyśleliście - to jest oszustwo.

Ja miałam też takie odczucia, więc starałam się to łagodnie powiedzieć to przyszłej klientce, lecz jej odpowiedź zwaliła mnie z nóg:

"proszę Panią moja córka posiada jedynie talent do sportu, wszelkie próby wykonania jakiejkolwiek pracy plastycznej zawsze kończyły się katastrofą, ona tylko za piłka potrafi latać, więc dla naszego dobra proszę Panią o wykonanie jakiejś ozdoby"


No ja nie mam aż takiego talentu do sportu, a prace plastyczne wychodzą mi dużo lepiej więc zrobiłam zamówiony stroik.


Myślę, że klientka będzie zadowolona z dekoracji, a jej córka wykorzysta wolny czas na to co wychodzi jej najlepiej.


4 komentarze: